Veckans idol v.3

Hejsan alla fáns, vi är de bästa på jorden! Vi ber så hemst mycket om ursäkt till alla som läser (hehe, det bli inte så många att be om ursäkt till men ändå :D) för att vi inte hunnit skriva om veckans idol vecka 3! För att vi har bara "forget" det helt och hållet, vi hade inte en blekaste aning liksom........................................................................................,.........................

Igentligen ville vi att Carl-Jan skulle få det denna vecka också (helst varje vecka) eftersom at han är en fartfylld och fullspexad grabb i sina bästa år!! Men nu ska vi inte babbla mer om honnom för ni är väl nyfikna på denna vackas idol?? såklart ni är !! men nu måste jag bara säga att Carl-Jan ska dansa och att han är redo för " gallant tango" han är skoj!!

Men veckans idol är ..........."trummvirrvel"..............  CARL-JAN!! WOOOWWW!! YÄÄÄH!IIIHHH OHHHH AAAHHHHHYÄÄÄÄHH, HAN ÄGER, HAN ÄGER, CARL-JAN HAN ÄR BÄST! WOOHOO" HAN ÄÄR FÖR MAGNIFIK OCH EN SÅDAN HJÄLTEMAN HAN ÄR! HA N ÄGER YÄÄÄÄHH OOOOHOHOHOHOOHOIHIHIIHIHIEHEHEHHEYHYHYHYHYAHAHAHAHAHÄHÄHÄHÖHÖÖHÖHÅHÅHÅÅHAHAHAHYHYYHYH!UHUH!
OLEOLE, OLE OLE, OLE OLE! OLE OLE! JA HAN FICK PRISET! WOHWOHOHÅÅKJ  KRUSSIKRUSSIDULL!

Vi vet att vi skrev att det inte skulle bli han denna vecka, men det är så, och här kommer de fem anledningarna;

* Han är världens bästa!

* Han har en sådan attityd!

* Han är så fruktansvärd cool när han gör "armarna i korsgrejen"!

* Vi beundrar hans smaklökar för vinsmakligheten

* Det är sååå synd om honom för att många säger carl-jan istället för carl-jan :D

Ja, han är klart värt detta för att han är så magnifik i sitt talande! Och vi avgudar honom från topp till tå <3
Puss&Kram på dig CARL-JAN<3 ;D kram allesammans ni också, hydrapes <3§§:D:)


här kommer en dikt till dig carl-jan:


Du är fin, du doftar gräddelin.
När jag känner denna kalla vind, mot min kind.
Då vet jag att jag alltid kommer att vara hos dej,
och jag önskar bara att jag va' din tjej.
Fast jag vet att jag kommer att ha krossat mitt hjärta,
när du lämnar mig i evig smärta.
Nu kan jag inte skriva mer,
för jag tror ju att du ser.
Ser på mig hur jag nu mår,
Snart tror jag att jag fäller en tår.
En tår för våra vackra år,
dom år jag har fått smeka dina varma lår.
Det lenaste jag vet hos dig är ditt vackra hår,
gdet godaste jag smakat är att slickat dina sår.
Bregott är något är något du ofta använder,
och jag längtar till att igen få hålla dina svettiga händer.
När jag blir gammal och går på käpp,
kommer jag fortfarande minnas din mjuka läpp.


Vi älskar dig Carl-Jan, du är vårt allt,
och om du inte skulle i livet finnas skulle livet bara vara grått & kallt!

Text och kärlek, Moa & Olivia (hydrapes)

Kommentarer
Postat av: Francis

Haha, jag älskar Carl-Jan också! Jag röstar på honom varje gång! Och den där dikten var ur-grym!

Francis

2009-01-25 @ 19:58:42
URL: http://francis.blogg.se/
Postat av: amanda

ni äe så söta älskar er

2009-01-29 @ 19:26:09
Postat av: malin från dansen

HAhahahahaha Bra dikt där. Jag har också en blogg den heter mallanyeah.blogdog.se skriv inte www i början syns på dansen

2009-01-29 @ 20:17:56
Postat av: pernila

älskar er ni är så duktiga <33333333333333333 man skratar ihjäl sig när ni skriver såna hära roliga saker . :DDDpernilla puss och kram skumbanan

2009-02-17 @ 20:08:30
Postat av: jonas

så jävla grymmm dikt :DDD

2009-02-21 @ 18:22:09
Postat av: Anonym

hahah , grym dikt .

2010-03-12 @ 20:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0