Let's Dance

Tjena alla glada :D Vi är också glada, för att vi ska äta kväll-macka med oboy nu :) Och vi ska såklart också spela stress som vi suger på! Och vi har tittat på Let's Dance. Och Carl-Jan ägde golvet, fast han ligger sist, men det är bara för att juryn inte har något sinne för dans, det är vi som vet att Carl-Jan kommer att ta hem den här "cupen", och om han åker ut, kommer våran hjärtan krossas! Det kan du faktiskt läsa lite om i vårat inlägg här under. Och ÅRETS MÅL är att hålla kvar Carl-Jan i tävlingen, även fast vi inte röstat/röstar något, så att om ni vill göra hydrapes glada på spörten, så rösta på Carl-Jan för oss, för att vi är snåla som i gnaget. En diselråtta kom faktiskt och frågade oss en dag: Hejsan här Mänska, jag är en diselråtteastronaut och det är ett hårt arbetande jobb för en liten disel-bensin, och det är tyvärr min lön pär period, och min plikt att gnaga på dig, GNARR! Det sa en dag, eller om jag ska vara ärlig så var det två dagar en diselråtta till mig :D Och den dagen/dagarna svarade jag: Du, härn diselråttemusengreteborg, för att jag är en kortväxt dvärg. Och sedan sa råttan: du, jag är faktiskt en stor kändis, jag har varit med i en julkalender! DISENRÅTTOR & SJÖMANSMÖSS, men musen, det var jag det!

Det var en bra historia va?! jag vet, vi är skandal! <3 kram er alla :Dkram carl-jan fán hydrapes <3§§


________________^______      _________^__________
|                                             |    |                                        |
|          Moa, vad häftigt!      |    |            Olivia, sluta!        |
|     En fet fågel där uppe!     |    |     Det är en svart duva! |
|______________________|    |____________________|





Kommentarer
Postat av: Francis

Jo Moa. Den vitsen (den sista med pratbubblorna) var ju för sjutton bäst i världen! Olivia, du har verkligen ett gott skratt du! Francis

2009-01-25 @ 19:57:13
URL: http://francis.blogg.se/
Postat av: Linda

ja dom där prat bubblorna va ju skit roliga! ... eller är det jag som har dålig humor..?;S hahah nej det tror jag inte du e bäst Olivia och Moa såklart oxå. Kram!

2009-01-26 @ 19:14:48
URL: http:// frazzeh.blogg.se/
Postat av: Francis

Haha, Moa hade ju rätt, Olivia du var så dålig där faktiskt! Olivia har ju sämst humor!

Francis

2009-01-29 @ 21:45:47
URL: http://francis.blogg.se/
Postat av: Francis

Haha, Moa hade ju rätt, Olivia du var så dålig där faktiskt! Olivia har ju sämst humor!

Francis

2009-01-29 @ 21:45:53
URL: http://francis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, fast jag håller med båda! Ni två har sämst humor tillsammans ju! Helt klart!

2009-01-29 @ 21:46:43
Postat av: hoa

helt enig bi har den sämsta humorn men det kan bara bli bättre samst den sämsta åsikten om carl-jan .. men från där ni är nu kan ni bara bli bättre. hoa

2009-02-02 @ 22:06:04
Postat av: carro lodén

vilken rolig och bra blogg

2009-02-18 @ 17:15:15
URL: http://carroes.blogg.se/
Postat av: Jonas

var ifrån fick ni tanken på att göra en skämt blogg xD?

2009-02-21 @ 18:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0